Επιστροφή στην Ιράν φόρουμ

چرا؟

Δημοσιεύτηκε σε φόρουμ Ιράν

من توی این سایت میبینم که ایرانیان زیادی هستند که می خوان کشور رو ترک کنند و به خارج برن من فکر می کنم که این یه فاجعه اس.چرا ایرانیان باید از وطن و سرزمین پدریشون خسته باشن در حدی که سختی و غم غربت رو ترجیح میدن و حاضرن از همه چیزهایی که اینجا دارن بگذرن؟

  • Δημοσιεύτηκε από  σε φόρουμ Ιράν 

    مینا و ارش جون من کاملا حرفتون رو قبول دارم
    درسته اینجا سایته مهاجرته ولی میتونیم از اطلاعات دیگران استفاده کنیم و لذت ببریم.از ندیده ها و ناشناخته ها.نباید همش ایرانو له کنیم
    ادم هرجای دنیا بره همیشه خودشه
    عوض نمیشه
    تغییر تو کوچه خیابون نیست
    تغییر باید درون ادم شکل بگیره

    بیاید خوشبخت باشیم

  • یوئیل خویدکی

    Δημοσιεύτηκε από  σε φόρουμ Ιράν 

    من یوئیلم. و همین

  • Sepide D

    Δημοσιεύτηκε από  σε φόρουμ Ιράν 

    من هم با مينا موافقم. اينجا ما در مقايسه با خيلی از كشورهای دنيا وضعيت بهتری داريم اگر با خودمون صادق باشيم رفاه بيشتری هم داريم. اما مشكل اينجاست كه ارتباط ما با كشورها و مردم ديگه دنيا به نسبت محدوده و به همين دليل فكر می‌كنيم تمام مشكلات مختص به ايرانه و مثلا اروپاييها يا آمريكاييها تو بهشت زندگی ميكنن. اگه اجازه داده بشه كه واقعيت كشورهای ديگه اينجا نشون داده بشه مردم ما با اين فرهنگ و تاريخ ديگران رو برتر از خودشون نميبينن و با انگيزه‌ی بيشتری همين جا تلاش ميكنن.

  • mi na

    Δημοσιεύτηκε από  σε φόρουμ Ιράν 

    اقا ارش ممنون از نظرتون،من فکر میکنم هر کس برای کاری که می کنه دلیل و برهان داره اما نمی دونم بعضی ها حتی حاضرن برن سنگاپور یا نمی دونم اتیوپی مگه ایران خودمون چشه کشور ما چهارمین کشور ثروتمند دنیاست اما خوب من اینجا شرایظ سخت کشور و انکار نمی کنم اما خوب اونقدر ها ام وضعیت مون بد نیست که بخوایم بریم مثلا کشورهای دست چندم دنیا زندگی کنیم .

  • آرش حمیدی

    Δημοσιεύτηκε από  σε φόρουμ Ιράν 

    من هم با مینا موافقم من دیدم که بعضی از دوستان صحبت از مهاجرت به پاناما می کنند به نظر من ایران خیلی از پاناما پر امکانات تره و کسی که اینجا جای پیشرفت واسه خودش نمی بینه بهتره فکر خارج رفتن را از سرش بیرون کنه.یا اگر کسی می خواد مهاجرت کنه باید شخصیتی داشته باشه که مثلا کشورهای غربی دعوت اش کنند

Δημοσίευση νέας απάντησης